Do niedawna pośród webmasterów i osób wiążących się zawodowo ze stronami internetowymi, popularne było powiedzenie: content is king, czyli zawartość strony jest najważniejsza. Czy można powiedzieć i dzisiaj, że jest to prawda? Tendencja do poszukiwania wartościowych, unikalnych treści w internecie raczej się nie zmienia, osoby wyszukujące strony na wybrany przez siebie temat umieją uparcie przedzierać się przez wiele z nich, aż pośród kopii tych samych treści wyszukają wreszcie coś de facto unikalnego, merytorycznego i wnoszącego pewną wartość dodaną. Unikalny treść bardzo wspomaga pozycjonowanie stron, i równocześnie pomaga w zdobyciu nowych użytkowników, zachęconych zawartością, jakiej nie wyszukają gdzie indziej.
Jest to bez wątpienia dość wysoko ustawiona poprzeczka, ponieważ nie jest proste by zagwarantować aż tak wysoki poziom zawartości witryny. W większości przypadków bywa, że założyciele stron, choćby posiadają odpowiednią edukację, niekoniecznie potrafią ją przekazać. W tak zaistniałych okolicznościach przydatne jest zlecenie osobie zajmującej się zawodowo pisaniem stworzenie potrzebnych treści, poprawnych pod względem stylu i wysoce merytorycznych. Ważną częścią strony z punktu widzenia SEO, są stosownie dobrane frazy. Umiejętne ich przeznaczenie polega na tym, by zostały wplecione w tekst niemal niezauważalnie, tak by czytający go człowiek nie maił wrażenia, że jest to tekst sztucznie zaprojektowany, tylko na potrzeby marketingu, czy pod rozpowszechnianie strony w sieci. Wymaga to bez wątpienia odrobinę wysiłków, a teksty faktycznie dobrej jakości często pisane są przez osoby zajmujące się zawodowo copywritingiem. Warto jest w nie zainwestować, ponieważ strony z tekstami napisanymi przez specjalistów wyglądają inaczej, a czytelnicy nie uciekają z nich zniechęceni po przeczytaniu pierwszego zdania. Teksty, oprócz stylu, powinny posiadać też sens i być napisane na przykład w formie ciekawostek - takie najlepiej wspomagają pozycjonowanie. Jakie frazy się w nich znajdą - jest to kwestia do uzgodnienia po analizie tego, z jakich wyszukiwań notuje się najwięcej wejść na stronę, i jakie ogólnie słowa wpisywane są przez poszukujących informacji w kategorii, której dotyczy strona.
Więcej informacji na stronie: linki do stron.
facebook
twitter
google+
fb share