Co nowego?
Wczytywanie...

Księga identyfikacji wizualnej

Wiele osób zastanawia się, w jaki sposób wypromować własną firmę, aby wyróżniała się na tle konkurencji. Fundamentem działań marketingowych, które przynoszą pożądany efekt, jest zbudowanie spójnego wizerunku firmy. Warto mieć na uwadze jednak, że są to działanie długofalowe, która wymagają konsekwencji a także cierpliwości.

Bez wątpienia podstawą w osiągnięciu tego celu jest księga identyfikacji wizualnej, która zawiera wszystkie niezbędne wytyczne dotyczące zastosowania znaków opisujących firmę, czyli przede wszystkim logotypu. Księga znaku – w jaki sposób wpływa na wizerunek firmy? Należy zaznaczyć, że księga znaku umożliwia na tworzenie a także utrwalanie spójnego wizerunku firmy. Dzieje się tak dlatego,  że w księdze identyfikacji wizualnej znajdziemy wszystkie zasady oraz wytyczne dotyczące stosowania znaków opisujących firmę, czyli np logotypu. Są to zasady dotyczące wykorzystania znaków na odzieży firmowej, pojazdach filmowych, materiałach biurowych, gadżetach reklamowych czy materiałach o charakterze promocyjnym. Dzięki tym zasadom znaki firmowe, takie jak logotypy, mogą być stosowane tylko i tylko przy spełnieniu określonych warunków. W ten sposób budowany jest mocny oraz spójny wizerunek firmy, co wpływa na zwiększenie rozpoznawalności firmy, jak również jej działalności i usług. W związku z tym księga znaku zawiera informacje tj. szczegółowa budowa logotypu, z uwzględnieniem wariantu podstawowego a także wariantów dodatkowych, rozszerzonych, jak również informacje dotyczące palety kolorów firmowej i zas ad jej wykorzystania na różnorakich materiałach. Dzięki tym wszystkim zasadom znaki firmowe są stosowane jedynie w ściśle określonych warunkach, co wpływa na utrwalenie spójnego wizerunku firmy w świadomości klienta a także partnera biznesowego. Jest to więc niezbędny element budowania wizerunku firmy, jak również zwiększenia rozpoznawalności firmy oraz marki.
Warto zobaczyć: whiteart.pl/ksiega-identyfikacji-wizualnej